Händelserik söndag

Hola todos ! en häktisk dag har det vart idag. Jobbade på dagen, var med lilltjejen på barnkalas. Det ver ju lagom kul att leka med föräldrarna medans barnen höll på... Men jag överlevde och vi knallade hem i den kalla vårsolen. Sen tog jag bussen till jonathan där jag är nu. På bussen hände det roligaste av allt idag. Pappan från familjen i spanien ringde ! MEN det var svindålig mottagning, jag satt på bussen och han hade en väldigt bred dialekt så jag hörde ungefär 10 % av vad han sa, så det blev en hel del "aa okej" "aa det är ju bra".. Men han lät förövrigt jättetrevlig och så. Det jobbiga var att de hade ändrat sig och ville nu att jag sulle börja 1:a juli... Jag skulle ju jobba i norge i sommar och tjäna storkovan !! :/ men men, det är ett val jag måste fatta.
Det possitiva var att de sa att jag låg just nu högst upp på deras lista och att min referens bara hade sagt jättebra saker om mig så, jag är nöjd ! Jag ska ner dit i maj och hälsa på.

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0