Godmorgon


DoughT har nu internet och en liten reminder huuur jag ser ut skulle kanske passa bra, Haha!

Jag kom just precis in eftersom jag inte är ett fan av den brända lukten av hud direkt. Jag har nämnligen ätit pannkakor i det fria och solat. Det kanske är bara jag som känner så men det är verkligen pinsamt att sola när man är vit! Jag matchar garagedörren som är vit och spräcklig, hej å håå. Nu ska jag kolla på the hills och sen får vi se vad vi hittar på idag. Jag vill på cykeltur till Kärringberget men min man sitter hellre utanför och njuter utav solen...

Jag antar att dough kanske slänger in ett inlägg om sticky igår eftersom hon har lite bilder fast endast hemmabilder tror jag. Kvällen igår var jättekul tyckte jag och det var skoj att testa något nytt ställe, dock var det inte så kul att det var knökfullt och att alla trampade på varandra. Det var heller inte så kul att man badade i sitt egna svett, mums! Men trots det blir det 4/5 toasters
DoughT


 


Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

EN BÄTTRE BILD PÅ HÅRET!!!!! NUUUUU

2009-04-10 @ 15:34:35
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0