Gamla favoriter

Det är inte ofta jag pluggar i hörlurarna och lyssnar på min iPod men idag var en sådan dag. Så när jag satt fast i spårvagnen i ca 30min eftersom det var något krångel i Brunnsparken så hittade jag en massa gammal musik som jag inte hört på evigheter! men idag bjuder jag bara på några fravoriter av Tegan&Sara.

where does the good goes

walking with a ghost



FASIKEN, sen finns resten av låtarna bara live på youtube och dom är crap. Men andra favoriter är I know I know I know, Take me anywhere och You wouldn't like me. DoughT

Kommentarer
Postat av: Anonym

men dough, det är ju samma på båda eller? :s

2009-04-27 @ 18:54:26
Postat av: victuria

haha, aa det blev visst fel :p men nu fixade jag

2009-04-27 @ 22:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0