Avundsjuk

Det är vår och vart man än vänder och går ser man söta par hålla handen. Jag vill oxå ! Känns så konstigt för förra våren och våren innan det gjorde jag ju oxå det. Men nu är händerna tillbaka i fickorna. Jag är avundsjuk! Saknar nån att hålla i handen i vårsolen, nån att åka ut till havet och grilla med och nån som noterar hur brun jag nästan har blivit...

Att vara singel är inte alltid fel det. Har verkligen sina fördelar ibland. Men jag är verkligen en förhållandemänniska. Men jag vet ej om jag vill göra alla dessa saker med en spanjor?! För innan jag åker ska jag ju bara chilla. Men om ja ej finner kärleken där nere, vilket jag tvivlar på att jag kommer, kommer jag ju vara singel i ett och ett halvt år minst. Tänk vad avundsjuk jag ska hinna bli då!

DOUGH D.


När vi grillade vid havet för första gången. Jag hade till och med mig efterrätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0